Ljubljana, 20. januar 2025 – Vodilo poslovanja Pokojninske družbe A, d.d. je doseganje čim večjega zadovoljstva zavarovancev. Zato smo tudi v lanskem letu prosili predstavnike zavarovancev, da že dvajsetič zapored ocenijo kakovost naših storitev s pomočjo anonimne ankete. Veseli smo pozitivnega odziva, saj so sodelujoči v anketi storitve naše družbe ocenili s skupno oceno 4,48.
V anketi, ki je potekala od 17. 12. 2024 do 24. 12. 2024, so sodelujoči izrazili z oceno od 1 do 5 svoje strinjanje oziroma nestrinjanje glede dvanajstih trditev, ki so se navezovale na poslovno politiko Pokojninske družbe A, d.d. in kakovost izvajanja naših storitev. Ocena prvega sklopa trditev, ki se nanaša na poslovno in naložbeno politiko družbe, znaša 4,46. Ocena drugega sklopa trditev, ki se nanaša na oceno kakovosti izvajanja storitev pa znaša 4,51.
Skupna ocena Pokojninske družbe A, d.d. po letih
*povabilo za reševanje ankete je bilo naslovljeno na 382 predstavnikov kolektivnih zavarovancev. Anketo je rešilo 40 naslovnikov.
Poleg standardnih dvanajst vprašanj smo tokrat zastavili anketiranim še dodatno vprašanje, ki ni vplivalo na točkovanje, nanašalo pa se je na to, kako pogosto naši varčevalci uporabljajo spletni račun, prek katerega lahko spremljajo stanje svojih prihrankov. Kot je razvidno, je anketiranim daleč najbolj priročno komuniciranje s pokojninsko družbo preko elektronske pošte, sledi spletni portal in osebni obiski.
Zahvaljujemo se vsem, ki ste izrazili svoje mnenje. Rezultati bodo naše vodilo pri snovanju nadaljnjega razvoja in poslovanja naše družbe.
Pokojninska družba A, d.d.